Sunday, February 21, 2010

Update!

I haven't written in this in awhile so I'll write a short post updating what's going on in my life.

1. I'm working at a small architecture firm in Honolulu, Hawaii. Good place to learn and I actually get to contribute, as well.

2. I'm renting a room from a Japanese couple in town. My commute to work is not more than 10 minutes.

3. I finished the book I wrote about earlier recently. Over 900 pages!

That's all for now. I'll put up some pictures of life soon.

------

このブログは最近は全然書いていないから、僕の人生についてちょっと話しよう!

1.現在はハワイのホノルルで小さい建築会社で働いています。毎日は何かを習ったり、自分も役に立てたりして、嬉しいです。

2.ダウンタウンで日本人のカップルから一部屋を借りています。仕事が近いので、通勤は十分までもかかりません。

3。前に話した本を最近読み終わりました!900枚以上の本!

とりあえず、これで以上です。もうすぐ写真をアップロードします。

それじゃあ!

2 comments:

  1. hawaii いいね~

    元気にしてる??

    tsunami大丈夫だった?

    ReplyDelete
  2. 返事が大変遅れて、悪かったです!

    元気ですよ!そっちのみんなは?

    津波は大丈夫でしたよ!ここは大きい騒ぎあったけど、結局何もなかったです!けど、それでよかったですよね。

    そういえば、今一部屋を借りているんだけどさ、はなの作ってくれた絵が壁に貼りました!その黄色のやつ

    ReplyDelete