Thursday, September 10, 2009

New Phone!

I have finally activated my new cell phone here in America!

E-mail me directly if you would like the new phone number.

Also, to the Iizuka Bus Center bboys: I've finally uploaded the video of our mini battle to youtube.com, so enjoy! Just for you!

Battle (バトル)

やっと、アメリカの携帯を登録しました!

新しい電話番号が知りたかったら、直接に僕にメールしてください。

そして、飯塚バスセンターのbboy達へ:僕はやっと、僕達のミニバトルを「youtube.com」にアップロードしたので、どうぞご覧ください!あなた達のためだけだ!こじまさん、このブログをまだ読んでいますか?(笑)



No comments:

Post a Comment